팝송명곡인 R. Kelly I believe I can fly 듣기입니다.
자동재생은 아니구요, 아래의 I believe I can fly mp3 BGM 플레이 버튼을 누르시면 R. Kelly의 I believe I can fly 듣기를 하실 수 있답니다.




R. Kelly I believe I can fly 팝송 가사

I used to think that I could not go on
난 내가 더 이상 해나갈 수 없을거라고 생각하곤했어

And life was nothing but an awful song
그리고 삶이란 그저 보잘것없는 노래에 불과한거라고

But now I know the meaning of true love
하지만 난 지금 진실한 사랑의 의미를 알아

I'm meaning on the everlasting arms
난 영원한 이 힘에 의미를 두고있어

If I can see it, then I can do it
내가 볼 수 있다면, 그건 내가 할 수 있다는거야

If I just believe it, there's nothing to it
내가 믿기만 한다면, 문제되는건 아무것도 없어.


I believe I can fly
난 내가 날 수 있다고 믿어

I believe I can touch the sky
난 내가 하늘에 닿을 수 있다고 믿어

I think about it every night and day
난 이걸 매일 밤, 매일 아침 생각해

Spread my wings and fly away
내 날개를 퍼뜨리며 날아가는걸

I believe I can soar
난 내가 하늘 높이 날아오를 수 있다고 믿어

I see me running through that open door
난 내가 저 열린문을 뚫고 날아가는걸 봐

I believe I can fly
난 내가 날 수 있다고 믿어

I believe I can fly
난 내가 날 수 있다고 믿어

I believe I can fly
난 내가 날 수 있다고 믿어


See I was on the verge of breakin down
내가 무너져내리려고 했던 순간에 있던 날 봐

Sometimes silence can seem so loud
때때로 침묵은 너무나 큰 소리로 느껴질때도 있어

There are miracles in life I must achieve
삶에는 내가 꼭 이루어야만 하는 기적들이 있어

But first I know it starts inside of me
하지만 난 이게 내 안에서 먼저 시작한다는걸 알아

If I can see it, then I can be it
내가 볼 수 있다면, 그건 내가 그게 될 수 있다는 거야

If I just believe it, there's nothing to it
내가 믿기만 한다면, 문제될건 아무것도 없어.

I believe I can fly
난 내가 날 수 있다고 믿어

I believe I can touch the sky
난 내가 저 하늘에 닿을 수 있다고 믿어

I think about it every night and day
난 이걸 매일 아침, 매일 밤, 언제나 생각하고 있어

Spread my wings and fly away
내 날개를 펼쳐 날아가는 걸

I believe I can soar
난 내가 저 하늘 높이 날아갈 수 있다고 믿어

I see me running through that open door
난 내가 저 열린 문을 박차고 날아오를거라고 생각하고 있어

I believe I can fly
난 내가 날 수 있다고 믿어

I believe I can fly
난 내가 날 수 있다고 믿어

I believe I can fly
난 내가 날 수 있다고 믿어

Cause I believe in me
내가 날 믿기 때문에

If I can see it, then I can be it
내가 볼 수 있다면, 그건 내가 될 수 있다는거야

If I just believe it, there's nothing to it
내가 믿기만 한다면, 문제될건 아무것도 없어.

I believe I can fly
난 내가 날 수 있다고 믿어

I believe I can touch the sky
난 내가 저 하늘에 닿을 수 있다고 믿어

I think about it every night and day
난 이걸 매일 아침, 매일 밤, 언제나 생각해

Spread my wings and fly away
나의 날개를 펼치고 날아가는 것을

I believe I can soar
난 내가 저 하늘 높이 솟아오를 수 있다고 믿어

I see me runnin through that open door
난 내가 저 열린 문을 박차고 날아오를 것을 상상하고 있어

I believe I can fly
난 내가 날 수 있다고 믿어

I believe I can fly
난 내가 날 수 있다고 믿어

I believe I can fly
난 내가 날 수 있다고 믿어


If I just spread my wings I can fly
내가 내 날개를 펼치기만 한다면, 난 날 수 있어

I can fly, I can fly
난 날 수 있어, 난 날 수 있어

If I just spread my wings
내가 내 날개를 펼치기만 한다면

I can fly, woo
난 날 수 있어

Check it out

Hmm.. fly fly fly
날아, 날아, 날아!


가사 출처 : Daum뮤직